Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Světlonoš_v04

4. 3. 2012 10:57
taky jsem si duchovnem kdysi prošel

jeden čas jsem hodně překládal Krišnamurtiho

http://hledani.gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2011010005

Toto je můj vlastní překlad, co jsem kdysi publikoval na Jitřní Zemi a jak je vidět tak se vesele šíří internetem. Časem jsem však z těchto kruhů vycouval, neboť kolem duchovna se motá hrozná spousta divných a vysoce neurotických individuí. S těmi Čtyřmi dohodami souhlas, to je duchovní brak. Krom Krišnamurtiho jsem četl a překládal zen buddhismus (Huang Po, Hui Hai), mistra Eckharta, Rumího a další, ale hlavně jsem zkoumal své vlastní duchovní zážitky, které možná někdy taky vydám knižne, jakmile někdy najdu čas je zpracovat.

jinak pěkný článek R^

0 0
možnosti
E

Egerie

17. 2. 2012 21:18
"křesťansko-ateistický zenbudhista"

;-D;-D;-D...

(článek krásně napsanej ;-)R^)

1 0
možnosti
TP

assco

15. 2. 2012 21:37
S tím citátem jste mi vážně udělal radost, měl jsem ho

na svatebním oznámení. POKORA. To je to co chybí modernímu člověku 21.století. Máme práva nároky, Boha jsme zapudili protože ho přeci už nepotřebujeme a od všech něco požadujeme. Kdo nemá pokoru nemá ani lásku protože jen pokora je to co Vám pomůže přijmout i dát lásku zároveň. Proto jsem (zrovna jsme měli výročí) před lety šel dobrovolně pokorně sklonit hlavu před Bohem a přijal křest.. Každý hledá ve víře něco jiného ale já myslím, že právě ta pokora nám nesmírně chybí a ve víře nám je společná a je jedno jakému vyznání. No a protože jsem se ženil v Polsku (jak jinak, že :D ) mám to stále v hlavě: Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, a miłości bym nie miał... Mno já jen doplním, co chybí: Dokud jsem byl dítě, mluvil jsem jako dítě, smýšlel jsem jako dítě, usuzoval jsem jako dítě; když jsem se stal mužem, překonal jsem to, co je dětinské. Tak třeba zase dospějeme, protože dětinská naše společnost je, myslím, především..

1 0
možnosti
AS

viveka

16. 2. 2012 13:08
Re: S tím citátem jste mi vážně udělal radost, měl jsem ho

VR^

0 0
možnosti
DM

Aretta

14. 2. 2012 20:12
Tý jo,

jstre pro mě objev, pane IndruchuR^... Díky, pane prezidenteV

2 0
možnosti
II

Igor Indruch

14. 2. 2012 21:29
Re: Tý jo,

Díky V

2 0
možnosti
AS

viveka

14. 2. 2012 14:26
Máte naprostou pravdu

a napsal jste to dobře. R^

A je fajn, že jste to zveřejnil, uvědomovat si tyto věci je potřeba :-)

1 0
možnosti
DM

Aretta

14. 2. 2012 20:13
Re: Máte naprostou pravdu

R^

1 0
možnosti
JC

Jarcho

14. 2. 2012 14:01
Napsal jste to pěkně.

Já Vás chválím.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS