Diskuse

Děti…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SS

slavka1

3. 3. 2012 10:57
Pod to bych se mohla podepsat.

A úplně Vás chápu, protože jsem si takovým rozchodem taky prošla, jen trochu jinak, protože ten, kdo stál proti mně, nebyl můj bývalý muž, ale tchýně, která mě také pomlouvala, kde mohla. A stejně jako Vy, jsem jí odpustila všechno, co podnikla proti mně, ale těžko se mi odpouští to, co udělala mému dítěti, jak mu podstrkovala obraz neschopné matky, která ho nemá ráda a bránila mi v kontaktu s ním. I tak se mi podařilo postupně jednak získat syna zpátky (byl nějakou dobu v péči babičky), jednak stále vycházet se svým bývalým mužem a pěstovat v synovi obraz otce ve výsledku lepší, než byl ve skutečnosti (manžel trpěl psychickou poruchou, ale to není vada charakteru, to je prostě nemoc, takže za to nemohl).

Ani mě není jasné, proč, když už lidi spolu nechtějí žít (což se z různých důvodů stát může), musí ukázat na toho druhého, jako toho "zlého". Proč si pořád musíme hledat "třídní nepřátele", proč prostě nevezmeme situaci takovou, jaká je. A proč usilovněji nehledáme cesty k sobě.

2 0
možnosti
KT

Ježikača

3. 3. 2012 0:53
vpodstatě máte pravdu,

ale způsob, jakým to říkáte, musí každou plnokrevnou ženskou vyděsit a zahnat

7 0
možnosti
SČKK

Slušný člověk Kvítek Koranda

3. 3. 2012 1:13
Re: vpodstatě máte pravdu,

A co se Ti nelíbí, ježikočko? Podle Tebe chlap, který žil pro rodinu a jehož ženská od něj zdrhla, navíc jej klasicky žensky o všechno obrala, si z toho nemá nic dělat? Co jako měl podle Tebe udělat? Měl ji přizabít nebo co bys mu poradila? Chlapi podle Tebe nemají právo si pofňukat? A ženský se mu budou ještě posmívat? Kde to jsme ... a hlavně, co vlastně teda chcete? Aby si mužští udělali pořádek po staru? To byste pěkně řvaly! Jo, stát se něco podobného ženské, tak se sjednotíte do jedný grupy a budete si stěžovat, jak jsou ti chlapi hnusní, ale když se to stane chlapovi - tak to není chlap? Doufám, že si ta plnokrevná ženská najde někoho, kdo jí to pravé plnokrevné mužství ukáže .... já jenom doufám, že časem nebude žít z našich dávek coby samoživitelka.

4 0
možnosti
G

Gwendolyn!

2. 3. 2012 23:36
Hlavne nebrecet a hlavu vzhuru!

Deti jsou opravdu to nejcennejsi a pro co ma cenu zit? Pro praci? Pro novou plazmovou televizi? Bohuzel v dnesni zapadni spolecnosti se pestuje jajinkovstvi, proto je tolik rozvodu. Driv lide hodne veci prekousli a vedeli, proc jsou spolu. Deti nejsou jedini tmel, ale je dulezite byt spolu, na jedne fronte. Jakmile nekdo zacne brblat, ze tak si ten zivot nepredstavoval, ze je to sama starost atd., tak by si mel uvedomit vsechna pro a proti. Doufam, ze deti vidate casteji nez jednou za mesic a ze pred nimi nerikate nic negativniho o jejich matce. Pokud se budete opravdu starat a snazit, samy si jednou vsimnou, ze matka je jedovata vuci byvalemu, zatimco otec mluvi hezky o ni i o nich. Zatimco matka ma pritele a nevi co by, otec se venuje hlavne jim. A zustat spolu pro deti? Bohuzel v dnesni dobe neco, cemu se kazdy sobec smeje. Nesmite dopustit, aby byly infikovane nenavisti, venujte se jim a uvidite, ze to pujde.

3 0
možnosti
SČKK

Slušný člověk Kvítek Koranda

3. 3. 2012 1:05
Re: Hlavne nebrecet a hlavu vzhuru!

No, co jsem říkal. Wendy zase děsně mentoruje, ale tentokrát s ní víceméně souhlasím. Skoro ve všem.

1 0
možnosti
TT

žepré

2. 3. 2012 22:47
Hm, musím byt trochu jedovaté,

chlap, které o sobě na veřejnosti přizná, že po nocách natahuje moldánky, u toho prostě babu může držet hodně, kromě jeho samotnýho. Ale ono takovéch vlastností je víc. A vlastně só aji baby, co milujó měkkóš. Jinak je to pěkné, čtivé a pravdivé článek. Děti jsou holt naše budoucnost, ba víc: to jsme my v tom našem dalším životě.

1 0
možnosti
II

Igor Indruch

3. 3. 2012 8:34
Re: Hm, musím byt trochu jedovaté,

Zase ten stereotyp, že chlapi nepláčou? :-)

0 0
možnosti
W

www.stridavka.cz

2. 3. 2012 21:57
Zodpovědnost lidem chybí

A proto rozbíjejí svým dětem rodiny a často je tak i připravují o jednoho z rodičů.

1 0
možnosti
LM

kniga_sitara

2. 3. 2012 21:50
A nazor deti?

Ono nekdy... rodice spolu  zustali asi uz jen kvuli nam.. a k cemu to vede?  Vite, ze jsou deti, ktere si  preji aby se rodice radeji rozvedli nez, aby si pred svetem hrali na funkcni rodinku? Nikdy nic neni cernobile, nekdy je i ten rozvod pro deti lepsi...

3 0
možnosti
II

Igor Indruch

2. 3. 2012 22:02
Re: A nazor deti?

„Hrát funkční rodinu“ opravdu nemá cenu. Já ale nechápu, proč nemůže být funkční doopravdy. Co tomu brání? Ale o tom píšu jak v tomto článku, tak v tom o agapé...

0 0
možnosti
E

Endis

2. 3. 2012 21:09
Naprosto s Váma souhlasím

pro děti se "obětovat" mi přijde taky samozřejmé. Vždyť jsou to nejlepší, co člověk může v životě udělat. Držte se, snažte se to dětem vysvětlit otevřeně a jak nejlíp umíte R^

2 0
možnosti
IH

kesouf1

2. 3. 2012 19:11
příběh

prožívám podobný příběh s několika malými rozdíly - mám dva syny a důvodem byla filosofická sekta, rozvedený jsem 6 let a psychicky, fyzicky i ekonomicky mě to zruinovalo - psychicky tak, že jsem skončil na psychiatrii s těžkou depresí, fyzicky trpím celou řadou nemocí, které jsem předtím neznal a ekonomicky tak, že jsem kvůli depresi nebyl schopen pracovat a tak jsem si celkem bez problémů půjčoval peníze na to, abych uživil z počátku sebe a syna, po roce obě děti. bylo to všechno otázkou zhruba dvou let kolem rozvodu, kluci studují, reprezentují ve sportu a jsou to oni, kteří mě drží nad vodou. má situace -mám 52 let - je ale díky exekucím taková, že pokud mi děti nepomůžou, nemá to řešení, celé to bylo vlastně o tom, že jsem měl na výběr ze dvou možností - buď budu splácet dluhy a nebudu moci se starat o syny, nebo se starat budu, protože manželka nejevila zájem a dnes žije mimo území čr, a nebudu splácet exekuce. doufám, že budete mí větší štěstí a že vám to hlavně s dětmi vyjde

0 0
možnosti
SČKK

Slušný člověk Kvítek Koranda

2. 3. 2012 21:41
Re: příběh

to by si měly přečíst ty baby, co štěkají u Cihláře ve věci údajně týraných žen.

1 0
možnosti

martin013

2. 3. 2012 18:52
Sakra....

Sakra chlape...... Držím palce!

2 0
možnosti
MK

Miška Kvakin

2. 3. 2012 17:32
Ach jo, další slušnej chlap na mizině

Kdybyste ji mlátil, byl byste ještě s dětma. Ono totiž je pravda, že si prostě našla jinýho, protože žencký, co nemaj doma násilníka, jsou FURT nespokojený. Mlátit je denně a bude klid. Poslechněte někoho, kdo má skušenosti.

0 0
možnosti
HW

Horace Winp

2. 3. 2012 17:36
Re: Ach jo, další slušnej chlap na mizině

Pan Koranda se opět projevil. Rv

6 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Milující otec. Křesťansko-ateistický zenbuddhista. Překladatel na volné noze. Autor dvou knih.