Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

astrudina

6. 3. 2012 17:12
To je marná debata, chudáci děti!

Těm čas nestojí, nemůžete jim říci - promiň, my jsme s maminkou měli pár let trochu napjatých, ale teď začneme znovu a lépe... to už je vše ztracené a vaše dítě - taky!

3 0
možnosti
PC

p_c

6. 3. 2012 17:24
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Chudáci děti, které jsou odtrženy od rodiče, které jsou polosirotci. Pokud já mám zkušenost, dítě střídavou péči snáší velmi dobře a nečiní mu nejmenší potíže

5 0
možnosti
G

Gwendolyn!

6. 3. 2012 17:30
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Ano, vasi zkusenost zname. Popovidame si, az bude vase dite trosku starsi. Z toho jak se vyjadrujete o byvale zene, lze opravdu usuzovat, jaky jste mirumilovny, jak se dokazete domluvit s ex a jaky obrazek musite presentovat pro dite. Nenavist se spatne skryva.

4 0
možnosti
PC

p_c

6. 3. 2012 17:52
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Nemluvil jsem jen o sobě. Tě případů, kdy se dítěti daří ve střídavce, je drtivá většina. Pokud jde o konkrétní můj život, do toho Vám nic není. V každém případě, kdybych se choval špatně, jistě by se to na dítěti projevilo, a to není v mém ani jeho zájmu

3 0
možnosti
BP

bila pani

6. 3. 2012 18:14
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Mohl byste sem dát odkaz na nějakou kladnou reakci dítěte na střídavou péči? Samozřejmě kromě té jediné, která je shodou náhod vaše příbuzná.

4 0
možnosti
BP

bila pani

7. 3. 2012 14:45
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Tak nic teda?

1 0
možnosti
PC

p_c

7. 3. 2012 14:48
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Katko uklidni se. ZAčni přemýšlet, jak by ses chovala, kdyby se tvoje dětsví vyvíjelo normálním zdravým způsobem, tedy kdyby žil tvuj otec a s matkou vycházel třeba tak dobře, jako moji rodiče. Lidí ve střídavce a spokojených dětí jsou mraky. Všichni za mnou nechodí, aby mi to hlásili

0 0
možnosti
BP

bila pani

7. 3. 2012 16:20
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Také mě těší pane Cihláři. Tak vy si myslíte, že jsem vaše bývalá žena? Díky Bohu nejsem. A nevadí vám, že jste mě sám označoval u sebe v diskusi za nějakou paní Korbelovou? Ta taky nejsem. Vaše bývalá žena musí být fajn paní, a když jsem jí tak podobná, asi bychom si rozuměly. Zkusím se s ní spojit, třeba najdeme společné téma k hovoru. A nebo tak odvozujete z toho, že dost přesně popisuji věci z vašeho života? To jsem ráda, že to vnímám správně.

Kdybych byla vaše bývalá žena, nikdy byste si nemohl vyskakovat tak, si vyskakujete, nedopustila bych, abyste trápil moje dítě. Ale nevadí, jednou se setkáme Cihláři a strašně se na to těším.

Ale zpět, existuje aspoň jedno svědectví, odkaz, který by šel doložit? Střídavá péče určitě musí aspoň někomu vyhovovat. Sice jsem se ještě nikdy nesetkala s kladným ohlasem ze strany dítěte, ale přesto stále věřím, že existuje.

2 0
možnosti
BP

bila pani

7. 3. 2012 16:24
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Vy tedy odvozujete vaše odkopnutí ženou z toho, že vyrůstala bez otce? To je smutné, ale určitě je lepší v životě dítěte mrtvý otec, kterého může dítě stále milovat, než otec živý, ale chová se tak, že dítě se jednou samo rozhodne, že pro něj umřel. Právě z takových rodin mohou odcházet pokřivené osobnosti, ne tam, kde jeden rodič chybí.

A jestli vás to zajímá, u nás všichni zdrávi. Můj otec je naživu a moji rodiče vychází spolu i se mnou velmi dobře.

2 0
možnosti
R

rek007

9. 3. 2012 14:48
Re: To je marná debata, chudáci děti!

Pane Cihláři, nemístně paušalizujete! Jsem jedna z těch, která vyrůstala bez otce (zemřel na rakovinu) a právě proto jsem se naopak snažila zachránit svoje manželství a dětem tátu do posledního svého dech!!! Ano, byla jsem psychicky týraná, ponižovaná (vyšší vzdělání, vyšší plat než manžel) a přesto jsem to manželství držela, byla to chyba! S plnoletostí dětí se rozpadlo a já jsem dnes maximálně spokojená.

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Milující otec. Křesťansko-ateistický zenbuddhista. Překladatel na volné noze. Autor dvou knih.