Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

no dobře, dal jsem, ale bylo to pod hrozbou násilí:-)

1 0
možnosti
ZS

;-)...no tak jo! Když vám na tom tak záleží. A mám dobrý skutek!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
AT

Třiceeeeet!!! Gratulace ke vstupu do klubu vyvolených.R^ Jen tak dál ;-)

Vidíte Indruch, že to jde, když se k tomu postavíte tak nějak politicky

1 0
možnosti
AT

... ale abyste nám nezpychl: koukněte na karmu pí Svobodové u vámi zmíněného článku o cikánech, jak vyhazují den staré jídlo. Čtyřicet! Máte ještě co dohánět.

0 0
možnosti
DT

Za mě taky jednu. R^

1 0
možnosti
Foto

Máte přihozeno.;-D

1 0
možnosti
JO

Možná, kdybyste to nesčítal, ale násobil, tak to klapne.:-/

0 0
možnosti
Foto

... chápu, co jste chtěl vyjádřit, ale mě to moc nepobavilo :-/

0 0
možnosti
II

To nevadí. Já jsem se náramně bavil, když jsem to psal.:-)

1 0
možnosti
RA

Chybí tam chvála Zemana a kydání špíny na Pussy Riot. Taky filipika proti církvím slaví úspěch. Mohl jste mít mít alespoň 150, člověče. R^

3 0
možnosti
II

No jo. Ale zase jsem na to neměl celý den :-)

0 0
možnosti
Foto

Na vysokou karmu platí trojka islám-ukrajina-cikáni

(z politiků pak Huml, Šabatová, Schwarzenberg)

a bacha na tu stovku - na to budete potřebovat pero píšící nadsvětelnou rychlostí :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Klikáme celá rodina!

Nepřehlédl jsem pomazánkové máslo? Za to by bylo aspoň 10 kliků. Pak to ještě chtělo fotku knížete, jak má cosi podezřelého na hlavě, viz blog pana Havránka nebo aspoň nějakou fotomontáž s Havlem (viz p. Petkov). Taky pár mrtvol z hororů, nějaké hajlující nácky a tak. A co zkusit letadlo, prostřílené z praku?

Nějakou rezervu ještě máte, tak do toho!

VELKÁ KARMA!

2 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Milující otec. Křesťansko-ateistický zenbuddhista. Překladatel na volné noze. Autor dvou knih.