Diskuse

Pro táty, tatíčky… II

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den Igore, díky za Vaše příspěvky o aktivním rodičovství otců. Vidím a mám spoustu věcí podobně.

Jen s tím odkazem na porody doma sám sebe dost schazujete. Respektuji Váš názor, ale v tom starém textu, který jste teď připomněl, je spousta zavádějících nesmyslů a obvinit tu paní z manipulace tím, že jste zmanipuloval její citace, to jste se podle mě dost ztrapnil. Proč máte vůbec potřebu se stavět "proti" porodům doma? Nač ten soud... Mějte se.

0 0
možnosti

Dobrý den, díky za komentář. Nemyslím si, že bych ty citace zmanipuloval. Když tak napište, jak jsem je podle Vás zmanipuloval.

Já mám, jak tam píšu trošku problém s tím našim hnutím, které nekriticky kopíruje zahraniční vzor a opravdu používá silně manipulativní přesvědčovací metody.

Za druhé si myslím, že je to kontraproduktivní záležitost. Že by bylo spíš lepší věnovat větší pozornost tomu, jak to chodí v jednotlivých porodnicích a vyvíjet tlak na neustálé zlepšování podmínek. Například kdyby „nadstandard“ nebyl nadstandard, ale standard a byl všude dostupný, tak by to byla naprostá paráda. A to imho až tak nedosažitelné není.

Určitě by také bylo fajn, kdyby mezi porodníky bylo víc žen. To je takový zvláštní jev, že zatím tam, jak se zdá, stále převažují muži. A někteří mají takové docela nesympatické povýšené chování.

0 0
možnosti