Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L59a78d63i37s54l72a78v 50M28a16t18u38š19k30a 5402938149323

Dobré.

+1/0
7.4.2016 11:06

D60u33š83a86n 83M60a20t28o36u68š70e23k 7143130730285

Souhlas a podpis, jenže hledání vnějšího nepřítele,zdoje všech mých strastí a příčin proč zrovna já nemám vilu s bazénum a funglnágl nového chrochta na dvorku je takříkajíc věčné a i kdyby nebyli uprchlící tak máme naštěstí romy,což je další velmi frekventovaný cíl nenávisti běžných diskutérů idnesu.

Aneb když se někdo v debatách pod články nenaváží do muslimů,naváži se pro změnu do rómu,když ne do rómu tak spoň do sluníčkářů a pravdoláskařů...

Jenže to jim nevysvětlíte,podvědomí je prostě svinstvo a chemická nerovnováha je chemická nerovnováha,člověk je stejně jen chemická fabrika nic jiného...

+1/0
7.4.2016 9:16

E52v80a 22S50v70o81b24o18d24o31v59á 2293892361925

Jste naprosto mimo, což u vulgárního psychologizování bývá časté. Se svým životem jsem naprosto spokojena a nechci o něj přijít. Proto zde nechci muslimy.

+1/0
7.4.2016 7:12

M52a70r23i74á69n 18B75é90r78e76š 1432542526814

Naprosto spokojená ;-D;-D

0/0
7.4.2016 9:42

D56a92n13i35e45l 12K86r22o91n81e88r 7504684776697

vy jste v tom nasel nejaky rozpor?

+1/0
7.4.2016 11:12

L38u60b97o46š 41V77l69a42s88á97k 6583442153309

Nemám pocit, že bych byl něčím frustrovaný, píšu prostě o tom, co mne zajímá. Že někde Trumpovi fadové někoho napadli, mne nijak nebere, neb nejsem Američan, ale Evropan. A i kdyby, až Trump prohraje volby, zapomene se na něj, jako se zapomenulo i na konkurenty Baracka Obamy.

0/0
7.4.2016 0:48
Foto

P70a92v47e68l 65K41u74c65h25y63n90k90a 6640588313923

R^

0/0
6.4.2016 20:42
Foto

K79a66r16e22l 19B48o81h55á15č49e78k 1321707456464

Dostatečně rozumné na to, aby to vzbudilo odpor :) R^

+3/0
6.4.2016 20:22
Foto

Š52á52r17k70a 20B94a12y10e22r37o62v94á 2829812509861

R^

+1/0
6.4.2016 19:17
Foto

T15o83m67á15š 77V76o97d17v60á54ř64k22a 3593901957434

Vážený blogere - karma. Váš popis frustrace z nepřítele je výborný. Před cca 2-3 lety byl úhlavní nepřítel cikán. S nástupem "muslimské vlny", zcela zmizeli z veřejné scény.

Až pomine muslimská vlna /jakože jistě ano/, bude třeba vyhledat další objekt veřejné nenávisti.

Kdo to bude?

+4/−2
6.4.2016 18:16

M53i28l53a47n 22S50t59e82h83l64í16k 7100809843861

Frustrace z nepřítele ? :-/:-P

0/0
6.4.2016 19:11

D72u33š98a90n 27M85a77t41o73u75š18e63k 7583500460865

Přesně tak,odpověd je jasná vrátíme se k idnesácky oblíbenému terči -cikánům,případně norskému Bavernetu

Veřejný nepřítel byl je a bude...

+1/0
7.4.2016 9:19

L61u46b66o60š 38V63l95a48s92á42k 6173322933229

Kdo asi, jistěže Indruch! ;-D

0/0
10.4.2016 13:13

P91e17t78r 68K77ř49í35ž 1915142252

Proč by se proboha čeští blogeři měli zabývat tím, že fanoušci Chelsea napadli restauraci muslima? Píší o hrozbách pro většinovou společnost - pro Evropany, pro nás, ze strany islámu. My jsme sem muslimy nezvali. Přestože je jich dosud menšina, nepřetržité zprávy všeho druhu dokazují, že jsou přesvědčeni, že my bychom se měli přizpůsobovat jim. Jejich středověkému náboženství, středověkým společenským zvyklostem. Tak to tedy ne. Nelíbí se jim tu? Tak ať se vrátí mezi své.

Fanoušci Trumpa v Americe napadli Hispánce? A proč asi? Několik blogerů z USA zde již několikrát poukázalo na to, že běloši v Americe již mají plné zuby toho, jak by se dle zásad politické korektnosti měli omlouvat pomalu i za to, že dýchají. A Trump teď konečně říká to, co si mnozí myslí, ale nesmí říkat.

+11/0
6.4.2016 16:19

M66i50r22o72s45l42a95v 33K43u27l29h47a44v27ý 5369432691

Když nepodání ruky má zdůvodnění, že žena má poloviční hodnotu muže; když odstranění vepřového z jídelníčku (nikdo jim ho nenutí) má základ přístupu ve středověku; když šátky nejsou v základních textech islámské nauky a jsou jen (a v minulosti často jediný důvod) symbolem politického islámu, tedy muslimské nadřazenosti, tedy islámské ideologie atd. tak je to důvod vyžadovat konkrétně, podrobně (ne jenom náboženské důvody), proč např. je podání ruky mezi mužem a ženou je nepřípustné. Obecná odvolávka na Korán je málo. A pokud se vyjeví, že v rámci náb. je potlačována rovnoprávnost, žádnou výjimku neudělit.

+13/0
6.4.2016 15:50

Z12b52y34n53ě69k 19H79l62á25s56n78ý 3804687465359

R^

0/0
6.4.2016 14:56

T53e62r45e70z22a 83H74a56j10k21o97v59a 5937722684440

Ona ma kazda zeme sve zvyky, U nas se pri prichodu ucitele vstavalo. No a ve Svycarsku deti podaji u dveri uciteli ruku, kdyz rano prichazeji a odpoledne jdou domu..tak to proste je vsude.

+10/0
6.4.2016 14:32

J51a50n16a 65S89t60e90h23l79í13k92o81v26á 2499530620576

R^ karma

0/0
6.4.2016 14:31

J81i21t89k63a 89P71ř56i27k76r77y53l58o20v30á 9684529864447

Sorry, ale tvrdit, že odpor proti migrantům je způsobený frustacemi jedince je jako bych tvrdila, že dobrotrusové jsou takhle sluníčkoví, protože jsou impotentní/frigidní. Doufám, že si to cenzor přečte, než mě smaže a pochopí, že to netvrdím, jen ukazuju stejně smyšlený a urážlivý příměr, pro který nemám absolutně žádný argument, jen se mi líbí, jak to zní a kolik lidí to naštve, tak jako jste to předvedl vy, pane autore...

+16/−1
6.4.2016 13:57

V39o27k40o69u63n 12V53l57a42d79i81m73i82r 8712548969468

Muzete to prosim hloupemu jedinci prelozit do nejakeho lidskeho jazyka?

0/−3
6.4.2016 14:18

D89u56š53a86n 60M43a18t71o82u22š69e31k 7923720230735

Zas jedna frustrovaná ....

0/0
7.4.2016 9:22

M61a19r32i39á51n 51B36é61r45e24š 1242462946134

Tím, že tomu ani za mák nerozumíte, ještě nemusíte tyto věci ventilovat veřejně. Zkuste si něco nastudovat o frustracích, jejich projevech navenek. ;-)

+5/−4
6.4.2016 14:18

D69a85v65i32d 31G61a39j90d51a 5660959602911

Frustrace migrujích způsobuje, že v ulicích Paříže, Bruselu...vybuchují bomby. A ptáme-li se po původu té frustrace ? Otevřená (na rozdíl od nás, uzavřených xenofobů) Západní Evropa nabídla příchozím stejné podmínky, jako vlastním, původním občanům. Selhala ovšem schopnost a ochota, přizpůsobit se hodnotám a způsobu života většiny Evropanů. To vyloučilo tuto komunitu do míst, kde je k frustraci velmi blízko. Je bombový útok, podle Vás, dostatečným projevem frustrace navenek ?

+7/0
6.4.2016 14:44

I28g41o86r 20I86n19d59r18u19c45h

Pumové útoky nemají na svědomí frustrace migrujících, ale mezinárodní teroristé.

Mezinárodní terorismus je úplně jiné téma. I když ta frustrace v tom figuruje dost často také. Ale je to jiné téma.

+3/−5
6.4.2016 14:47

D73a16v48i15d 26G34a24j29d93a 5340879192981

:-) Víte, kritizujete tady někoho, že nezná podstatu frustrace. Ale zamyslel jste se nad psychologickým profilem teroristy ? Většina teroristů jsou právě frustrovcanými jedinci, kteří jsou lehkým úlovkem pro propagandu, vyzývající k čemukoliv.

+3/0
6.4.2016 14:56

Z44b36y49n90ě22k 31H27l80á72s55n89ý 3434437145369

Tady si teda dovoluji tvrdě nesouhlasit. Většina těch teroristů nejsou žádní mezinárodní teroristi, to byl Karlos. Tohle jsou frustrovaní imigranti 2 až 3 generace. Pravda je, že s aktuálníma migrantama nemají nic společného. Otázkou je co bude za 20-30 let? :-/

+5/0
6.4.2016 14:56

M13a59r85i53á61n 76B30é58r25e22š 1342732276524

A co bylo před 20-30 lety? ETA, IRA, frakce Rudé armády - všechno evropští teroristé. Ano, bezpečnostní rizika tady jsou a budou, o tom žádná. Ale ono teroristi klidně mohou být i z lokálních zdrojů, frustrovaní jsou někteří hodně.

+1/−1
6.4.2016 15:03

Z75b65y67n40ě31k 86H74l59á69s67n94ý 3864277925439

Oni jsou skoro vždycky z lokálních zdrojů. Těžko by se za svobodné Baskytsko bojovalo někde u Klatov. :-)

0/0
6.4.2016 15:59

D91a24v82i90d 19G91a89j74d12a 5640469672161

Promiňte, ale tomuto argumentu nerozumím. Čili Evropa má dostatek svých vlastních bezpečnostních rizik a proto je dobré, hledat další a tvářit se, že nejsou ?

+4/0
6.4.2016 17:40

D89u75š98a96n 53M62a29t78o33u75š13e81k 7483380980265

To nemůžete srovnávat ,to byli ideologicky zapálení jedinci posedlí levicovou doktrinou ,mládí se dost často ráído vymezuje proti systému,logicky v opositu,což je právě inklinace k rudému teroru...

Současní teroristé jsou jedinci frustrovaní svým neúspěchem a životem na okraji,boj za víru je něco co dá jejich životu "nějaký smysl"

Jsou opravdu snadným cílem.Obecně to co plodí extremismus a snahu o revoluci je relaitivní chudoba ,tedy průvodní znak kapitalismu, který umožňuje propastné rozdíly v životní úrovni.Potenciál a roznětka je prostě skryta v systému,její nárůst - i když to je otázka ,nemám statistiky ,možná počet teroristických činů klesá (jen jsme díky informační síti lépe informovaní)

Teroristou se spíš stane člověk žijící na okraji společnosti,žijící z kriminality v někaterém slumu či ghettu.Zajištěný a blohobytný jedinec sám sebe neodpálí,Jasně že bojovné náboženství pomáhá radikalizovat stoupence ale samo o sobě není jediným spouštěčem,tím prostě je celková nespokojenost se svým životem,frustrace,pocit vykořenění,nenávist k elitám....

0/0
7.4.2016 9:31

I84g66o88r 12I65n81d30r19u90c35h

Potomci imigrantů mezi teroristy jsou, to je pravda. Akorát nevím, zda tvoří většinu. Myslím, že ne, ale nemám k dispozici statistiky.

Každopádně jsou to skoro vždy naverbovaní „pěšáci“. Centrály a šéfové mají sídla jinde. A proto je to mezinárodní terorismus. Protože ty sítě jsou roztažené po celém světě a používají všelijakých složitých systémů pro převody peněz, nákupy zbraní apod.

Výše píšu, že ta frustrace tam funguje. Určitě není až tak obtížné nějakého frustrovaného jedince zfanatizovat a naverbovat.

Nicméně tématem je, proč existují ty centrály, kdo je financuje a proč. To nemá s uprchlíky vůbec nic společného. A nemá to dle mého názoru moc co do činění ani s islámem. I když islám v tom také figuruje, samozřejmě. Ale funguje tam dle mého názoru jako nástroj, nikoliv příčina. Když chcete někomu vymýt mozek a udělat z něj nemyslícího „bota“, potřebujete nějakou ideologii. Takže teď tahle parta používá islám, ale z historie víme, že jiné ideologie fungují stejně dobře.

+4/0
6.4.2016 15:20

D42a83v74i91d 37G66a49j17d53a 5780919942891

Podle dostupných zdrojů, tak naprostou většinu.

0/0
6.4.2016 17:41

D73u39š23a23n 89M16a87t36o52u61š75e84k 7793790770135

Přesně tak,cíl centrál je ale jasný,vybudovat strukturu,mít stoupence a bojovníky,vyvolávat chaos a strach,ovládnout určitá území,rozvrátit státní sruktury,převzít moc,ovládnout stát,kontrolovat a autokraticky vládnout..

Jako vždy jde o trůn...

Levicové ideologie už tolik netáhnou,islám je nyní nosnou vlnou

0/0
7.4.2016 9:37

M34a93r78i86á61n 37B86é93r57e83š 1742252976304

Každý extrémní čin je výsledkem nahromaděné frustrace. Někdo se odpálí v metru nebo na ulici a někdo vleze do restaurace v Brodě a vystřílí celou hospodu.

+5/0
6.4.2016 14:53

J54i47t92k70a 98P38ř35i68k16r28y84l47o16v41á 9234269514857

Vím, jaký je rozdíl mezi hlubokou osobní frustrací, kterou člověk ventiluje tím, že si vybere nepřítele, jak to prezentuje autor. A vím, co to je, když sledujete dění, které se vás dotýká a cítíte se frustrován z toho, kam to spěje...

+2/0
6.4.2016 14:57

V69o39k49o53u97n 25V12l21a12d35i28m42i32r 8222208539408

Uz jsem si zvykl, ze pisete velmi rozumne clanky i prispevky do diskusi. KARMA.

+2/−4
6.4.2016 13:52

J47u86l19i77u73s 98C34h71a68l76o88u79p62k44a 4662329390381

Zřejmě že se jedná o tu kapku, která proráží i kámen, jak praví staré přísloví. Dnes jsou to šátky a podání ruky, zítra to budou zákazy vepřového a rozdělení na muže a ženy, no a pozítří ...

+7/0
6.4.2016 13:49

I90g14o92r 94I54n96d27r33u42c87h

Také jsem slyšel o tom, že si nějací vegani vynutili zařazení veganských jídel do jídelníčku školní jídelny. Kde se tohle zastaví...

+2/−4
6.4.2016 14:14

J85i61t35k94a 86P81ř94i14k98r59y60l74o53v72á 9524439434237

Něco jiného je rozšíření nabídky, která apriori je pozitivní vždy. Něco druhého je škrtat z nabídky, protože to někoho uráží, bez ohledu na to, že je to v daném regionu oblíbené jídlo. Pochopila bych, kdyby se oháněli množstvím tuku nebo celkově dopadem na zdraví, ale to se neděje. Znovu náboženské důvody. Letos 3 velké čokoládovny odmítly dát na své čokoládové velikonoční vajíčka a zajíce nápis Easter, aby neuráželi "jiná náboženství", a to v zemích jako je Velká Británie nebo Austrálie, kde je Easter pořád ještě státní svátek, v Sydney jsou to pátek, neděle i pondělí...

+7/0
6.4.2016 15:11

Z55b64y96n64ě89k 80H24l49á25s54n90ý 3634807565759

Není Vám ta historka podezřelá? Odkdy čokoládovny berou ohled na něco, co nikomu nevadí? Spíš je to snaha prodat vejce i dětem, které velikonoce neslaví a na dotaz, proč zmizel nápis nemohli s pravdou ven. A cose týká toho vepřového, tak pokuď znám školy, tak je všude výběr ze dvou jídel a nikdy není 2x vepřové. Tohle tady na severu Německa nikdy nebyl žadný problém. Tady je spíš problém aby škola vůbec měla kuchyni a jídelnu. Co ovšem svého času problé byl, tak to byl tělocvik děvčat a povinné plavání. To řešily soudy, ale už si nepamatuju, jak to dopadlo. Mohl by to vědět pan. Vokoun. :-)

0/0
6.4.2016 19:46

J91i83n81d24ř63i83š75k62a 70B28u39r77g40e39r48o31v11á 3625824208855

Je mi líto vlastníka kavárny, ale chápu jednání lidí bydlících spolu s touto náboženskou nesnášenlivou skupinou. Jeden to pak odnese. Už tu byly snímky mladých podnikatelů v SA?! Jakpak se daří těm?

+1/0
6.4.2016 13:48

D32a88v96i44d 24G71a41j79d59a 5170959792281

Bylo mu údajně 33 let, když ho pro svou lásku k lidem ukřižovali. Přesto se nevzdal lásky k lidem. Je údajně v každém z nás, řídí naše činy a je vzorem pro věřící po celém světě. A nejen pro věřící. Celý morální kodex moderního člověka je v podstatě založen na desateru. A přesto se ve jménu kříže, stávaly ty nejhrůznější činy, jakých je člověk schopen. Vyjímky potvrzující pravidlo ? Nikoliv. Podle mně v každém z nás dřímá část dobra i zla. A je na něm a také prostředí kolem něj, co zvítězí. Ale tomu všemu panuje jedna důležítá lidská schopnost. Učit se. Umět si vyvodit ze zkušenosti správné závěry. Ano, část muslimů věřící v Islám je agresivní stejně jako jejich víra, která se v kodexu slušnosti ani náznakem neblíží desateru. Prostě oni v taková pravidla věří a nechtějí na nich nic měnit.Právě proto jich tolik umírá.Oni se nepoučili.Nevyvodili závěry. Nenaučili se, že se zlem je třeba se prát. Jejich řešení je útěk tam, kde to pochopili.Ale ani tam se nechtějí vzdát toho, co mezi ně přináší smrt. Je naší vinou, že my jsme se poučili ? Že jsme pochopili, že i Ti, kteří věřili údajně v Krista, upalovali nejen nevěřící, ale i ty, kteří věřili opravdově ? Je naší vinou, že jsme se poučili v tom, že příchod cizinců na naše území byl pro nás většinou pohromou ? Během všech historických válek se tady mísily zkušenosti s národy.Severními,jižními.Vyspělými i barbarskými. Z každé takové zkušenosti jsme něco vyvodili. Svobodu jsme měli vždy velmi krátce. Jsme tedy národem do jisté míry uzavřeným,ale vychází to z našich zkušeností. Zažili něco podobného Němci, Francouzi, Britové ? Nikoliv. Historie těchto národů se vůbec nedá srovnávat. A tak jednáme podle našich zkušeností. Ta zkušenost je, že víra je ohybatelná pro služby církví a svoboda našeho národa je chatrná.

0/0
6.4.2016 13:41

D77a79v68i60d 29G58a70j88d43a 5920709502461

Pravda o tom, jestli se svět za ta století změnil, nebo je takový, jak ho známe v Česku se ukáže asi velmi brzy. Vlastně se už ukazuje. Ale země, které dosud s cizími národy na svém území zkušenosti (z hlediska věku staletí) negativní nemají, ta zkušenost teprve čeká. Pro ně jsme xenofobové a pokrytci. Ale všechno je opravdu o zkušenostech a schopnostech se z nich poučit.

+1/0
6.4.2016 13:41

I19g85o15r 68I61n27d72r65u15c60h

Pokud to někde opravdu vyškrtnou z ideologických důvodů, tak s tím samozřejmě nesouhlasím V případě čokoládoven si myslím, že si prostě spočítaly, že když tam ten nápis nebude, že toho prodají víc.

0/0
6.4.2016 15:30

I92g27o28r 69I13n30d90r68u32c81h

A - špatně umístěný komentář - mělo to být pod těmi velikonočními vajíčky :(

0/0
6.4.2016 15:31

J59i20t70k51a 42P12ř63i60k25r43y54l14o73v73á 9354329924537

Čokoládovny to pochopitelně popírají, ale to o zvýšení prodeje je nesmysl. Tohle je jednoznačně sezónní záležitost, jsou to velká vejce nebo spousta malých vejcí, čokoládoví zajíci, vše velmi tradiční. To opravdu nejde prodávat celý rok. Teď po Velikonocích to prodávají s 50% slevou, takže s nápisem či bez, je to prostě sezónní věc... To není jako když Starbucks otevřeně ognorovala loňské Vánoce a poprvé neměla zvláštní vánoční zboží, aby se nedotkla svých zákazníků, to je jejich věc. Ale pokud si chcete koupit tradiční Easter eggs a nemáte šanci, protože ti, kdo to leta letoucí vyráběli změnili z náboženských důvodů své produkty, tady fakt už problém vidím.

+3/0
6.4.2016 15:57

M47a43r61i54á22n 74B17é67r11e40š 1112842236114

Stačí se podívat na jejich blogy a na jejich reakce v diskuzích a máte před sebou přesný obrázek jejich fungování. Ta frustrace není jenom z migrantů, to je jenom jeden "nepřátel", byť momentálně je v kurzu. Když se na ně podíváte, tak oni mají za sebou nešťastný život, plný obecné nespokojenosti na vše kolem. Vždy si najdou nějakého obětního beránka, na kterého mohou své frustrace hodit. Minule jsem viděl jeden krásný vtip, kdy u psychologa leží na kanapi klient a psycholog mu říká: "A už jste zvážil obvinit ze svých problémů upchlíky?" To říká úplně vše. ;-)

+6/−7
6.4.2016 13:29

D12a28v63i58d 74G43a27j29d25a 5190149892271

Příliš povrchní hodnocení, podle mne.

+2/0
6.4.2016 13:43

M48a22r54i94á76n 97B97é24r83e47š 1972652576754

Ale kdeže, musel byste vědět, co a jak přesně hledat v jejich příspěvcích. To je ten základní problém - nevědomost. Zjistěte si, co dělám a čím se živím. ;-)

0/−1
6.4.2016 14:17

D34a43v61i29d 23G57a40j12d70a 5540719722271

Překádáte a píšete knihy ? Nezlobte se, ale i Mein Kampf , Komunistický manifet byly knihy. Stejně jako Korán i Bible. A v každé z nich najdete jiný světonázor. Formulovat správně slova , neznamená vždy nějakou myšlenku, stejně jako chopnost ji najít tam, kde skutečně je.

+1/0
6.4.2016 14:35



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.