Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a93r84a 24R19a22n74k 1261876689261

Chtela jsem normalne zacit psat, ale kdyz vidim pod sebou zase plac nad existenci inteligentniho pana Dr. Vodrazky, tak se nekde rozevira nuz:-), abych Vam na nem podala tu karmu, kterou Vam pan Petrik zavidiR^.

+1/0
14.3.2017 4:22
Foto

J13a41r10o35m85í55r 62P90e19t28ř18í80k 6154671149398

MUDr. Vodvářka se v diskusi vyjádřil-cituji:

" Stejně tak jsem schopen určit po dlouhé praxi, jestli je někdo dementní či nikoli."

Ještě zajímavější je, jak geniálně MUDr. Vodvářka určil diagnózu na dálku více než 1 milionu našich občanů.

Cituji:

"Chci říci, že vstup do této strany už znamená podstatnou mozkovou poruchu /bez ironie/.

Jedná se o diskusi pod článkem J. Poláka, který psal, proč vystupuje z KSČM. http: //jaroslavpolak.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150630_467038_blogidnes

Dodnes jsem se ale ani přes opakované dotazy nedozvěděl, zda podstatná mozková porucha platí i pro našeho generála ve velení NATO Petra Pavla, který byl členem KSČ.

Podle zastánců bratrů Mašínů by si právě generál Petr Pavel zasloužil z jejich rukou smrt, protože se provinil, jednak že byl členem KSČ a navíc sloužil ve vojsku VS, úhlavním nepříteli NATO.

Ještě drobná poznámka.

Oba bratři Mašínové se hlásili po roce 1948 do komunistické armády.

+1/−4
12.3.2017 22:15

J63a83r39o46s66l35a34v 85N97á81p61r20s60t71e78k 6405656

Vykašlete se na generála Pavla, s tím se nejspíš braši Mašínové nepotkali. Podstatnější je, že členkou KSČ byla jejich matka. S tou se snad vídali denně.

A taky strejda Ctibor a otčím Zbyněk. Jeden byl major ČSLA, druhý byl komunistický "diplomat" správnějí fízl.

To taky byl jediný jejich opravdový úspěch v boji proti komunismu, že braši Mašínové přinutili komunisty, aby obrátili hněv proti vlastním soudruhům. Jejich strejdu si komunisté popravili, matka zemřela ve vězení a otčím si taky nějakých deset let odbručel. Nechápu, proč se k tomuto jedinému ocenitelnému výsledku své činnosti braši nehlásí.

+1/0
13.3.2017 5:52

J41a76r66o49s81l92a62v 83N60á50p51r21s84t14e18k 6505186

Tak mě napadá, pokud pan Vodvářka diagnostikuje paušálně vstup do KSČ jako těžkou mozkovou poruchu, pak to mnohé vysvětluje. Musíme si uvědomit, že bratři Mašínové po smrti svého otce byli vychováváni matkou, která byla stižena těžkou mozkovou poruchou a strýcem stiženým toutéž těžkou poruchou. A později si matka našla přítele (nebo jí ho dohodil její bratr?), který byl touto poruchou ve velmi pokročilém stadiu stižen rovněž.

Pan MUDr. Vodvářka jistě ze své dlouholeté praxe potvrdí, že statisticky lze předpokládat, že pokud dospívající synové vyrůstají v rodině, jejíž fakticiky všichni dospělí členové jsou stiženi těžkou mozkovou poruchou, lze přepokládat, že se to projeví na jejich chování. Vlastně se jedná o ukázkový případ.

Koneckonců jistě to mělo vliv i na jejich mladší sestru, která si za životního partnera zvolila člověka stiženého toutéž těžkou mozkovou poruchou v tom nějtěžším stádiu.

+3/−1
13.3.2017 6:14
Foto

M44i62r13o39s78l45a16v 74M48a86c72e10k 5801585560382

Státy jsou zakládány proto, aby chránily práva svých občanů. Vystřelí-li někdo současnému hasiči oko, a je policií dopaden, pak je postaven před soud. Ten pak, jako zástupce moci vynese nad pachatelem ortel. Pokud se policii dopadnout darebáka nepodaří, a ten unikne potrestání, neznamená to, že není darebák - je to jen doklad neschopnosti policejních orgánů.

+2/−3
12.3.2017 21:12

I50g49o36r 37I71n23d12r45u83c82h

Macku, ty jsi na marxáku nedával pozor. Stát je nástroj k udržení moci jedné třídy nad druhou. Tak honem pro Manifest a Kapitál a šprtat.

+4/0
12.3.2017 21:33
Foto

J73a82r44o86m96í57r 12P20e62t43ř77í62k 6124961309438

Do hasiče Leciána vystřelil Ctirad Mašín 2 rány.

Jednu do oka a druhou (ránu jistoty do prsou)

Lecián měl štěstí, že oba výstřely přežil.

Ale podle současného výkladu zastánců bratrů Mašínů by měl být hasič Lecián dodatečně odsouzený za to, že se našim "hrdinům" postavil do cesty.

Až tak daleko jsme to totiž morálně dotáhli...

0/0
13.3.2017 8:13

M16a53r74t20i60n69a 92M64o55u63d68r24á 7790723486119

Co kdybychom se shodli na tom, že už Mašíny nebudeme řešit.

Co bylo, bylo.

+2/0
12.3.2017 19:14

J92a94r62o41s90l14a10v 75N52á78p47r92s94t72e86k 6335396

To je myšlenka dobrá. Tak vzkažte paní Mašínové, ať si hospodaří na zděděném gruntu, v tichosti vede spor s úřadem v Kolíně a nevnucuje se médiím. Pokud ta iniciativa nebude vycházet z její strany, nikoho ani nenapadne se tím ještě zabývat.

0/−3
13.3.2017 7:33

M51i78r94o90s18l71a23v 23Š50m32e50j92k42a95l 5823700381609

Lžete, neboť já i řada mých přátel bude stále vidět a vysvětlovat, že skupina bratří Mašínů konala hrdinské činy s nasazením svých mladých životů v boji proti komunistické tyranii, za svobodu a demokracii v Československu.

+1/0
13.3.2017 7:37

J18a12r67o11s25l49a74v 44N17á89p54r70s60t90e81k 6895506

No jo, každý máme svého koníčka.

+2/−1
13.3.2017 7:47
Foto

J31a69r16o12m85í90r 28P77e62t77ř35í58k 6454511209348

Proč potom neuznáváme za hrdinské činy podříznutí spoutaných zajatců muslimskými radikály?

Proč je odsuzujeme?

Po vzoru bratrů Mašínu byste měl tyto muslimské radikály navrhnout na naše vyznamenání

0/−1
13.3.2017 8:08

M43i35r25o37s82l76a79v 51Š43m36e15j32k95a60l 5883120601159

Petříku vy a Řezník, jste ubožáci v myšlení a diskutovat s vámi, nedává smysl.

0/0
14.3.2017 12:13
Foto

J41a49r68o54m16í25r 76P82e46t85ř95í18k 6574531129608

Pane Šmejkale,

jiný argument, než nadávky nemáte?

Ani totiž nemůžete mít, protože jsem napsal čistou pravdu.

0/0
20.3.2017 17:17

J35i56ř55í 74Ř22e47z91n35í59k 4522632223545

Ano, celá ta dnešní diskuze vznikla na základě opakovaně předkládaných návrhů na státní vyznamenání br. Mašínů.

+1/0
13.3.2017 7:53
Foto

J66a26r45o56m84í45r 77P84e74t80ř18í21k 6164931429658

No jo, to je ta naše "západní demokratická" morálka.

Za bestiální vraždy (podříznutí spoutaného zajatce po vzoru muslimských teroristů, rána jistoty do zasahujícího hasiče, atd) navrhujeme vyznamenání, za prostřelené dveře ve vlastním bytě (jediný skutečně prokázaný čin) dáme Janotovi 12 let nepodmíněně

Kam se s morálkou hrabeme na komunisty?

Možná tak k radikálním bolševikům z padesátých let...

0/−1
13.3.2017 8:04

J46a28r57o77s92l10a63v 54V14a40v28ř11í76n28e56k 8720220693917

Skončili by na popravišti. Tak, jako mnoho jiných, kteří neudělali nic jiného, než nesouhlasili s tehdejším režimem.

+6/0
12.3.2017 19:03

R28o79b72e10r68t 66H81o50r81á74č66e11k 5402966926935

Konsenzu nelze dojít, protože celé to spočívá ve velmi rozdílnému vnímání tehdejších událostí. Pokud někdo na režimu vydělával a nijak zásadně mu neublížil, byla to jen politická změna, pokud někoho režim poškodil a ublížil, tak viděl válku bolševiků proti zbytku společnosti. Na čem bychom se mohli shodnout je, že bolševici uchopili moc, aby mohli provádět své ideologicky dané bezpráví. Fakticky neexistovala jiná možnost, jak s režimem bojovat. Z osobního hlediska lze mladé kluky, kteří bojují se zrůdným režimem bez ohledu na nebezpečí, vnímat jako hrdiny. Tak to ale nikdy neuvidí někdo, kdo se na systému podílel nebo z něj tyl...

+7/0
12.3.2017 18:57

I15g45o64r 75I73n26d81r11u80c15h

Tak lidí, kteří se nějak podíleli na událostech 50 let už tady moc není.

Ale pokud jde o Mašíny, probíhá o ně spor i mezi lidmi, kteří si tu dobu nepamatují. Moje generace a mladší generace.

Tam by bylo možné se nějaké shody dobrat. Snad.

+2/−1
12.3.2017 19:03

R58o82b97e61r61t 48H93o33r50á46č66e54k 5562196366275

O to spíše to bude těžké. Z dnešního hlediska vidíme pouhou politickou změnu, zatímco z hlediska tehdejších obětí komunistického teroru to bylo zcela jinak.

+7/0
12.3.2017 19:22

J23a72r38a 73R27a70n78k 1341626669761

Podle imigrantu z ostatnich "postkomunistickych" zemi vychodni Evropy, jsme na tom byli vsude stejne, take strileli sve vlastni lidi na hranicich a popravovali ty, kteri se hromadne po vyslesich hlasili ke kolaboraci a zlocinum, o kterych nemeli poneti.....

0/0
14.3.2017 4:31

M15i25l54a62n 90B97í87l60e33k 5664829231

"Fakticky neexistovala jiná možnost, jak s režimem bojovat."

Což je právě u Mašínů ten problém. Před únorem 48 byli konformní; jejich strýc Ctibor Novák po osvobození nechával popravovat nezletilé sudetské Němce někde na Jesenicku, zpronevěřoval peníze, byl členem KSČ (tak jako maminka Mašínů). Další historie Mašínů je známá - po krvelačném získání prostředků k odboji jeli (místo např. sebezničující protikomunistické akce - získali mj. velké množství trhaviny) fanfarónsky zapalovat stohy, pak pláchli. A celý život neprojevili ani špetku sebereflexe.

+2/−2
12.3.2017 20:32

R14o61b46e73r52t 56H48o89r17á66č46e97k 5682386516405

Před únorem přece pořád fungovala demokracie a počítalo se s tím, že vývoj lze změnit volbami...

+3/0
12.3.2017 21:35

M40i22l29a36n 98B80í26l28e35k 5914149631

No, hodně okleštěná demokracie. Ale právě v té době se ještě něco mohlo měnit - a Mašíni byli v té době s komunisty (či ne proti nim)...

0/0
12.3.2017 21:43

J57i31ř74í 93Ř55e88z25n68í64k 4332152813155

Ale ty počty byly správné. Po volbách v r. 1990 vše bylo jinak.

0/0
13.3.2017 7:55

K28a85r96e57l 17Š63r31e69j45b29r 3913543637850

Koukám že Hermánek má dnes mimořádnou směnu, takový komunistický subotnik. I když spíš nědělnik. A hezky se nám odkopává. Bolševik.

+4/−1
12.3.2017 17:05
Foto

J15i79ř29í 54H27e64r43m35á59n45e71k 4146222482350

Hele Šrejbrr a nejsi ty náhodou bolševník? Pokud tedy tušíš, co to je? To se ale moc předpokládat nedá, že?

0/−2
12.3.2017 17:18

M71i74r87o23s54l92a62v 39Š30m76e83j49k41a86l 5843540121119

Heřmánek je výborná léčivka, Ty Heřmánku ty jsi smrtelný jed.

0/0
14.3.2017 12:16

J34a39r62o84s13l59a64v 50N83á60p47r22s45t59e19k 6305196

Když tak v posledním odstavci připomínáte ty budoucí volby, jistě si uvědomujete, že nynější pan prezident a jeho dva předchůdci, přestože se v velmi lišili v názorech na ekonomii a zahraniční politiku a v mnoha dalších ohledech, v jednom tématu se zcela shodli. Tím tématem, kde mezi nimi není rozdílu jsou braši Mašínové. Žádný z nich je nepovažoval za hrdiny.

I pro mě to byl v roce 2013 jeden z důvodů, proč pro mě byl Zemanův protikandidát nepřípustný.

+4/−2
12.3.2017 16:19

Z57d26e65n49ě41k 22Ž27í88k34o49v80e93c92k71ý 7590268110216

Hrdina jakožto někdo, kdo nehodlá nečinně přihlížet tomu, jak postupuje zlo? To ano.

Hrdina jakožto následováníhodný vzor? To ne.

Plně chápu jejich pohnutky a nepovažuji je za žádné padouchy, ale kdybych viděl jak Mašínové zapalují stohy nebo Breivika snažícího se vyhodit do vzduchu Temelín, tak po nich budu střílet.

0/−1
12.3.2017 15:32
Foto

V23l95a18d89i84m63í88r 52Š77ť78a82s63t47n89ý 1321666745963

Nevím, jestli jsem s vámi už někdy souhlasil, ale dnes ano. Na Mašíny si neumím udělat, ve světle toho, co jste popsal v blogu, jednoznačný názor. Byli především oběti své doby, až potom to ostatní. Ať si to každý seřadí sámR^.

+5/−1
12.3.2017 15:03
Foto

L85u45d84ě97k 50M66a23z34u24r69e89k 7660756611299

Nebýt několika vět v jeho závěru, řekl bych tomuto článku - Bravo! R^

+5/0
12.3.2017 14:48

J57i97ř17í 23J49i35r79o85u51d69e49k 8206519854424

Souhlasím s VámiR^

+1/0
12.3.2017 17:50
Foto

J13i69ř15í 84H28e25r74m38á97n67e33k 4706392742820

Podle mě by bylo nejrozumnější, kdyby se místo těchto neplodných diskuzí, pan Mašín dostavil do republiky a tady se podrobil nezávislému soudu.

Nevím, jestli ty vraždy jsou promlčené, možná vzhledem k okolnostem ano, ale i ta věc se dá soudit, podobně jako je to po amnestii.

A to by mělo zamést pod koberec většinu pochybností. Nějaká dokumentace těch činů jistě existuje, lze ještě jednoho podezřelého vyslechnout, takže by závěr soudu mohl do celé věci vnést více světla.

Ale takto diskutovat o někom, kdo nemá odvahu přijet do své vlasti a tam se svými slovy a bez zbytečných urážek obhájit, mi připadá praštěné.

+3/−4
12.3.2017 14:16

J87a22r16o11s28l42a34v 59N61á57p60r64s98t55e80k 6275136

Ty vraždy jsou promlčené dávno. Nějaký soudruh se postaral o to, aby byly prohlášeny za promlčené už v roce 1977.

+2/0
12.3.2017 15:16
Foto

J82i38ř36í 85H95e70r76m10á41n32e77k 4246802112190

Ano, 20 let je promlčecí doba pro vraždu. Přesto se ale takový soud může konat. Myslím si.

0/−3
12.3.2017 15:18

V55o75k86o60u97n 44V83l24a70d45i55m32i70r 8632198399518

Ovsem ty justicni vrazdy komunistickejch soudcu ceske soudy oznacily zy promlcene.

+4/0
12.3.2017 15:45

J85a15r66o55s46l55a11v 25N45á33p27r10s11t80e46k 6755586

Pane Sisko, taky vám připadá zvláštní, že Československo ukončilo stíhání bratří Mašínů už v roce 1977? Taky vám sv tom něco smrdí?

0/0
13.3.2017 5:59

S55i52d78n93e65y 15S47i53s21k24a 3607252542385

Ukoncili to proto, ze to meli v zakonech. Stejne tak nemohli byt stihani commie vrazi z padesatych let a milicionari z roku 1969.

+2/0
13.3.2017 6:28

V76o22k47o72u94n 94V51l10a39d40i59m81i97r 8602958709438

Pro nestraniky, kteri tu dobu zazili to byli hrdinove a doufali, ze brzy bude podobnych vic.

Pro soudruhy a komunistickou vychovou oblbena mladytka to asi zu navzdy zustanou vrazi.

+8/−1
12.3.2017 14:16
Foto

J73i85ř94í 15H63e86r71m91á49n61e17k 4926432852640

Určitě pro nestraníky? A to myslíte vážně?

0/−3
12.3.2017 14:17

V30o78k87o32u88n 42V73l80a62d13i51m49i62r 8162328499928

Vas se to netyka.

+5/0
12.3.2017 14:18
Foto

J24i53ř26í 50H68e43r71m57á60n10e12k 4556882912460

Jistěže ne, byl jsem v tu dobu ještě dítě. Ale, teď se k tomu vyjadřuji.

0/−2
12.3.2017 14:19

V95o72k26o77u80n 18V47l54a40d21i24m51i60r 8442328389428

Ano, vas se tyka ten druhy odstavec.

+4/0
12.3.2017 14:24
Foto

J38i67ř98í 29H41e47r79m20á54n60e40k 4806732772170

Soudruh? Vyspělá fantazie.

0/−3
12.3.2017 14:33

V23o59k12o66u43n 15V71l21a16d16i71m19i56r 8292308969268

Ctete prosim psane.

+3/0
12.3.2017 14:50
Foto

J77i72ř22í 59H33e46r76m40á77n97e70k 4626862232580

Já ho četl a pokládám to za chorobnou fantazii.

0/−3
12.3.2017 14:54

V47o45k43o46u83n 29V71l98a33d95i87m22i35r 8752698629348

Pak nezbyva nez doporucit neco jineho. Konkretnejsi byt nemohu. Nestoji mi to za icka od hlasicu z vasi druziny.

+4/0
12.3.2017 15:02
Foto

J39i43ř64í 94H14e94r63m35á64n89e12k 4366732502520

Pane Vokoune, Vy si vážně a bez legrace myslíte, že naše generace, rozená koncem 40. let byla nějak indoktrinovaná komunismem?

To jste ale opravdu spadl z jahody naznak. Fanatičtí byli ti narození ve 20. letech, z nichž se ve velké části rekrutovali pozdější disidenti.

To byli skuteční fanatici, včetně onoho zbožňovaného, ten se ale k tomu jen přifařil později.

0/−3
12.3.2017 15:09

V28o57k59o19u82n 85V60l41a57d11i22m36i36r 8582638149128

Jste rocnik 48, takze jste chodil do komunisticke skoly, a zde na blogu jstetoho uz osobe Prozession tolik, zedalsi diskuse s vami na toto tema je opravdu zbytecna.

+3/−1
12.3.2017 15:51



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.