Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Indruchu, nenašla jsem na vás jinak kontakt, tak vám to hodím sem, beztak je to k věci. Napsala jsem na vás v reakci na tento příspěvek ódu, nemohla jsem si pomoci :) http://irenabursova.blogspot.cz/2016/01/jeste-vyssi-vyvojovy-stupen-muze.html

1 0
možnosti

Díky. Už jsem reagoval na Facebooku. Děkuju. :-)

0 0
možnosti

Velmi zajímavé počtení, rozhodně vhodné k zamyšlení.. pokud je to číslo o počtu znásilnění reálné, tak jsem opravdu zděšený - proč se tedy motáme do věcí Němcům, když máme sami fůru práce na zlepšování u nás, kde se tato zvěrstva dějí i bez imigrantů..

3 1
možnosti

Musím říct, že se mi váš článek, velmi citlivě napsaný, moc líbil. Je prima to číst od muže.

Moc nerozumím těm kritickým komentářům pod článkem. Jestli jsem dobře pochopila, poukazujete na to, jak i u nás (byť v míře nesrovnatelné) stále muži pohlížejí na ženu především jako na sexuální objekt a až v druhé řadě jako na člověka. Mělo by to být právě obráceně. Jenže tuhle nuanci mnozí asi nepochopili, protože emoce v souvislosti s událostmi v Kolíně nad Rýnem jsou příliš veliké a brání jemnějšímu uvažování. To byla myslím jediná Vaše "chyba", že jste zvolil takový křiklavý úvod v této vypjaté situaci.

5 1
možnosti

Já nevím jak autor, ale já jsem zatím žádnou neznásilnil.

Každopádně celý článek mě obviňuje, že biju černochy, jestli mi rozumíte. To je podstatou celé autorovy argumentace.

5 3
možnosti

J98i42r14i 61C18e87e

14. 1. 2016 11:04

V roce 1975 rozhodl švédský parlament o tom, že Švédsko je nadále multikulturní země. V té době byla populace Švédska 8 208 442. Do roku 2014 činil nárůst populace 18 procent, přičemž většinu těchto lidí tvořili imigranti a jejich děti, neboť porodnost švédských žen je v průměru 1,92 dítěte na matku.

V roce 2014 podle United Nations Office on Drugs and Crime narostl počet znásilnění od roku 1975 o 1472%. Švédsko se tak ocitlo na druhém místě seznamu zemí, kde hrozí znásilnění, hned za jihoafrickým Lesotho. V roce 2014 připadá ve Švédsku 66 znásilnění na sto tisíc obyvatel. Pro srovnání – v České republice to bylo ve stejném roce, pouhé 1,2 znásilnění.

I ten, kdo není příliš kovaný ve statistice a sociologii, by musel být hodně rigidní, aby neviděl jasnou příčinnou souvislost.

6 2
možnosti

Feministky dlouho mlčely poněvadž nevěděly jak na Köln zareagovat. Nyní je vtipné, že z jejich řad zaznívají naprosto stejné bláboly jako zde prezentuje autor. U těchto lidí je nenávist k tradiční evropské společnosti silnější než pud sebezáchovy:-).

6 4
možnosti

Zato vy se vyjadrujete brzo. :-)Vase replika je zvlastni. Vyplyva z ni, ze si zeny znasilnime sami a nemame o tom moc hovorit. Hlavne pokud jsme zeny. R^

4 2
možnosti

Vás článek respektuji a je velmi výstížný .

Ale nezdá se mi srovnání , co jste zažil u nás a co se dělo v Německu , Finsku a Dánsku ...

Myslím , že v zahraničí je to úplně jiný level , který bohužel bude ještě gradovat .

1 0
možnosti

L23u56d98ě48k 26F27u11x66a

13. 1. 2016 8:05

Ten váš vodák z VŠ byl podle mého kecal ukecanej. Víte, v sexu jsou dva typy samců, jedni o tom mluví a druzí raději praxi;-)

8 0
možnosti

Je to o vychove. Je zodpovednosti kazdeho otce aby ucte k zenam naucil sveho syna. Nikdo jiny s tim nic neudela. Stat tady neni od toho aby nekoho vychovaval. Aby za nas myslel, nebo nem nedejboze rikal co si mame myslet.

3 0
možnosti

potom ale hrozí lavinový efekt, kdy otec, který ženy neuznává jako lidi, ale pouze jako ženy, naučí své syny (plurál), že se k ženám mají chovat jako k ženám, a nikoliv jako lidem. Ti pak totéž naučí své syny, ti své syny...

A výsledkem je PRÁVĚ dnešní stav, kdy si dost možná většina mužů myslí, že ženy nejsou tak docela lidi.

To zcela zjevně nelze vyřešit tím, že budeme čekat, až otcové provedou nápravu - mimojiné i kvůli tomu, že muži, co se k ženám chovají jen jako k ženám, a ne jako k lidem, zplodí víc dětí, než muži, co ženy berou za rovnocenné lidi.

7 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS