Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Když jsem viděla nadpis a komentáře, byla jsem si jistá, že se mi článek nebude líbit a že s Vámi nebudu souhlasit. Clánek jsem poctivě přečetla - a (na pár drobností) se mi líbí a souhlasím. Je vidět,že o tom přemýšlíte. Není to takový ten typický jednostranný umyslně vyhrocený blog. Možná proto máte tak nízkou karmu a tak málo komentářů. ;-) Skoda.

1 0
možnosti
Foto

No jo, samým zaujetím jsem neklikla na karmu, jdu to napravit:-).

A ono je to na komentování složíté, protože je to dlouhé a jedno téma "překřičí" další. V tom je trošku nevýhoda. Taky jsem si říkala "tohle doplním" a "tohle taky" a "tohle je zajímavé" ...a už jsem nevěděla, co bylo na začátku, zcela uhnána snahou dočíst a pochopit :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Milující otec. Křesťansko-ateistický zenbuddhista. Překladatel na volné noze. Autor dvou knih.