Děkujeme za pochopení.
J44i41ř28í 34Ř17e62z64n15í83k
Obávám se, že jste právě vytvořil další mýtus:
Naopak poměrně dost lidí emigrovalo pro roce 1948, když jim byl zabaven prakticky veškerý majetek.
Zdroj: http://indruch.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=501652
Hezké, ale já jsem také četl, že třeba do počtu zavřených a snad i emigrujících, převažovali dělníci, případně studenti.
I16g77o35r 69I50n69d65r80u33c84h
Ale ono se to přece vzájemně nevylučuje. Já tam nepíšu „jenom“ lidí, kterým byl zabaven majetek.
M91a32r33e85k 98Š63t88ě56t80k38a
No nevím, asi jsem chodil do jiné školy (i když je to divné, hádám že dřív byly osnovy pro všechny školy stejné), ale jediné co bylo z naší minulosti vykládáno vyloženě účelově, byla historie po roce 1945 a ta, pokud si dobře vzpomínám, se učila pouze poslední půl rok v osmé (tenkrát na ZŠ poslední) třídě. Ale abychom byli upřímní, dnes se často učí podobné bludy (jen v opačném "gardu", ale o to větší zábava je to poslouchat), značná výhoda je však ve snadnějším přístupu k informacím, po kterých však mají lidé dnes mnohem menší "hlad" než dříve, tak trochu zvláštní paradox...
I45g67o45r 64I60n18d74r19u81c12h
Nebo ještě stále žijete v zajetí mýtů :)
Už pravěk byl vyučován politicky - tzv. prvobytně pospolná společnost, společenská dělba práce apod. Feudální dějiny v duchu česko-německého antagonismu, idealizované husitské hnutí, první světová válka (viz blog), ruská revoluce (nám například zatvrzele odmítali ve škole prozradit, co se stalo s carem a jeho rodinou), osamostatnění Československa (minimalizován vliv Masaryka, Beneše, Štefánika apod. zdůrazňován význam tzv. revolučním mas) a tak by se dalo pokračovat :)
Dnes máme výhodu, že si můžeme libovolnou informaci okamžitě ověřit, získat alternativní pohled.
- Počet článků 119
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2368x