Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Bože to je hnus. Vymaštěnost a zákeřnost některých lidí není moc daleko od těch islamistů.

10 0
možnosti
ZB

Bože to je hnus. Vymaštěnost a zákeřnost některých lidí není moc daleko od těch islamistů.

1 0
možnosti
JH

Pane Igore,promiňte, minulý týden jsem byl ale v zahraničí, takže jsem proti těm občanským aktivistům nemohl rázně zakročit :-)

Tak tedy velká omluva, opravdu jsem nevěděl, že jsem až tak důležitý, že na můj blog národ tak lačně čeká...

24 4
možnosti
JH

V takovém případě bych z ČR nevystrčil ani nos:-)

6 1
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Milující otec. Křesťansko-ateistický zenbuddhista. Překladatel na volné noze. Autor dvou knih.