Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Myš Lenka

28. 5. 2012 21:38
Z článků mi vyplývá,

že ženy podávají žádosti o rozvod, protože jsou nespokojeny s jednáním mužů. Ženám nabízíte řešení, jaké mužům?

2 0
možnosti
II

Igor Indruch

29. 5. 2012 8:26
Re: Z článků mi vyplývá,

Já myslím, že pro muže platí v zásadě totéž, ostatně to ta i píšu :o) A co tam není napsáno doslovně, lze myslím vyčíst mezi řádky. :-)

0 0
možnosti
TH

Gmurr

28. 5. 2012 20:37
za 4.

manzel podava - zrejme- dostatecny vykon v jinem vztahu. !!

To je ten nejcastejsi.

6 0
možnosti
II

Igor Indruch

28. 5. 2012 20:41
Re: za 4.

Myslím, že ne. Ze všech vztahů, které se okolo mne rozpadly, nebyla aní jednou příčinou nevěra partnera (nevěra partnerky několikrát - a to obvykle tak, že partner to chtěl odpustit, ale dotyčná prostě chtěla žít s tím druhým). Jinak si myslím, že to byl v hodně případech ten syndrom...

2 0
možnosti
DB

/dev/null

28. 5. 2012 20:30
To mi přijde jako naprosto podružné problémy

Pokud se nějaká žena rozejde s manželem, který je třeba jen nepořádný, ale ve všech ostatních aspoktech je perfektní, tak je buď psychycky nemocná, a je div, že spolu vydrželi tak dlouho, že mají děti, nebo je problém někde jinde, a přes ty pohozené ponožky jen dává průchod svojí nespokojenosti. Pak je to stav na nějakou poradnu, protože možná sama nedokáže ten problém pojmenovat, a vztah se nejspíše rozpadne, pokud se nic nepodnikne.

Čekal jsem spíš nespokojenost třeba proto, že měl partner nehodu, a oslepl, nebo bude do smrti na vozejku.

0 0
možnosti
II

Igor Indruch

28. 5. 2012 20:38
Re: To mi přijde jako naprosto podružné problémy

O tom je právě řeč ;-)

0 0
možnosti

m.sva.

28. 5. 2012 20:04
....

stále bojujete? Nebo jste již dobojovali a Vy se z toho potřebujete "vypsat", protože Vás to dost tíží? A co děti, jak to prožívají? Napište o tom prosím blog. Hezký večer:-)

2 0
možnosti
II

Igor Indruch

28. 5. 2012 20:11
Re: ....

Dobrý večer. Píšu, protože mě „napadají myšlenky“ :-) S dětmi je to těžší. Tím pádem by se to i hůř psalo. A nejsem si jist, do jaké míry je to vhodné...

1 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Milující otec. Křesťansko-ateistický zenbuddhista. Překladatel na volné noze. Autor dvou knih.