Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zkoušel jsem autorské mazání na sobě....to nelze. Jiné nemažu, tak nejedu.;-)

2 0
možnosti
Foto

To asi fakt nejde, stejně jako není možné si dávat + nebo -.

0 0
možnosti
Foto

R^+R^ To poslední špica!;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

I28v34o 98C72i47l10i46c41h

4. 1. 2015 12:18

Je o mne známo, že to zásadně nikdy nepoužívám, ale všiml jsem si, že když umístím kurzor na ten vykřičník pod cizím článkem, tak mi to napíše "Nevhodný" a když na totéž místo dám kurzor pod článkem mým (samozřejmě mám propojený účet s blogem), tak mi to napíše "Smazat". Takže to asi funguje.

Pokud to tak nemáte, není u Vás problém s tím, že máte u účtu to číslo 0, jak jsme se spolu onehdá někde bavili?

1 0
možnosti
Foto

I13v76o 90C33i59l66i80c27h

4. 1. 2015 12:23

PS: Klidně si to na mně zde vyzkoušejte, autorské mazání nemá vůbec žádný vliv na íčka nebo životy (což kdysi velice nemile překvapilo pana Hanáka ;-)). A pokud Vám to nebude fungovat, tak mne holt jednou nahlásíte adminům, no :-P

2 0
možnosti
Foto

Já mazání příspěvků také v životě nepoužil. Ale údajně je to právě ten vykřičník. Po kliknutí na něj se otevřou další možnosti, mj. právě to smazání.

0 0
možnosti
Foto

Jo pravda, jako p. Cilich, také mě klidně použijte jako pokusného králíka :-)

1 0
možnosti

Zkuste se zeptat paní Hoffmannové, ta má v tom přímo orgastickou zálibu.:-P

5 0
možnosti

.. já institut mazání mně nepohodlných příspěvků nepoužívám...takže také nevím...ale v minulosti jsem někde četl...že se k tomu něco aktivovat na nastavení blogu....určitě se najde někdo, kdo nám to vysvětlí...

0 0
možnosti
Foto

Pane kolego, pokud máte jako autor povoleno diskutovat, máte povoleno i mazat. Samozřejmě, ale jen u svých vlastních článků.

Pokud diskuzi povolenou nemáte nebo Váš diskuzní účet není propojen s blogem, tak Velké KH (Není to Kutná Hora).

0 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Milující otec. Křesťansko-ateistický zenbuddhista. Překladatel na volné noze. Autor dvou knih.