Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I57v17o 58C94i97l95i32c17h

11. 1. 2015 20:29

Všichni bychom měli mít svobodu udělat si srandu z čehokoli stejně jako bychom měli mít svobodu nečíst to, co se nám nelíbí anebo nám dokonce vadí. Anebo to číst a případně i reagovat v podobném duchu. Když mne pan Hanák veřejně urazil tím, že mne označil za trolla, také jsem si nenašel jeho adresu a nejel jsem to k němu vystřílet. Pouze jsem reagoval vlastním článkem (a na každý jeho další článek na toto téma dalším mým).

1 0
možnosti
JM

Toto je zrovna problém,kdy nemůžete plést všechno dohromady,aby vám nevyšel

blábol.Opravdu nechápu proč by měli příkladně studenti znevažovat své učítele,nebo kde jaký snopel své rodiče a pod.Je jasné,že se vám nelíbí třeba přehled zásad slušného chování a povinností vůči společnosti,ale ty byste měl číst zvláště pečlivě.Celkově jsem z vašeho příspěvku nabyl dojmu,že vás neopustily pubertální názory.

0 0
možnosti
KM

Souhlas i s karmičkou. Až na poslední odstavec:

"Pokud tedy někdo odsuzuje např. karikaturu „Otec, syn a duch svatý“ jako karikaturu hanobící veškeré křesťanstvo, říká tím vlastně, že homofobie, na kterou karikatura upozorňuje, je vlastnost společná všem křesťanům. A tím nám pak vzniká otázka, kdo vlastně to křesťanství hanobí? Autor karikatury, nebo ten, kdo v ní spatřuje útok na své přesvědčení?"

Totální únik z logiky: pokud NĚKDO (singulár) odsuzuje karikaturu Trojice v (homo)sexuální akci, nemůže to vypovídat o tom, že homofobie je vlastnost společná všem křesťanům. V opačném gardu - pokud se karikatura líbí nějakému ateistovi, vypovídá to snad o tom, že mezi ateisty nejsou homofobové?

1 0
možnosti
II

Však proto je tam „říká“ a nikoliv „vypovídá“ :) Chtěl jsem tím říct, že ten člověk říká „tohle se týká nás všech“ o něčem, co se zjevně týká jen někoho nebo něčeho. Rozumíme si?

1 0
možnosti
JO

Já se tedy vtipům na mohameda normálním lidem nedivím. Těžko nemuslim dokáže pochopit, že někdo uctívá pedofila a dokonce, že mu manželství s 9-letou dívkou připadá správné. Dokážu tolerovat, že je někdo muslim, ale nikdo mi nezabrání odsuzovat, klidně i zesměšňováním, prznění malých holčiček.

0 0
možnosti
TH

Je zajimave, ze moslemy tak zurive pohorsuje celkem mireny vtipek. Tak se mi ty vtipy o Mohamedovi jevi.  Furt jeste kresbicka na papire, kterou, kdyz uz, mohu hodit do kose. 

Na druhe strane jsou tu stovky videi, kde deticky prohlasuji, ze Zidi jsou praasata a opice a museji se zabijet. Videa, kde se prohlasuje nenavist k zapadu, vyzva k zabijeni nebo dokonce vybombardovani.

Nebo fotka, da se najit na internetu: 

Muslim drzici plakat s napisem: Kdo prohlasi, ze islam neni nabozenstvi miru, tomu urizneme hlavu.

2 0
možnosti
TH

Fajn, ze zase pisete. Velka karma.

1 0
možnosti
Foto

Učili mne, že pokud mně někdo jakkoliv osočí, mám se z toho poučit. Pokud neprávem, mám se snažit přesvědčit. Pokud mne někdo zbije, mám se s ním porvat.

Jen proboha neřvát v přeplněném kině HOŘÍ!

0 0
možnosti
Foto

R^Já Ch. Herbo neznám. A k tomu obrázku - nevím. Mně někdy připadá to sexuální téma zbytečné, až umanuté. Ale kdyby byl místo té prozřetelnosti nějaký pedofilní zvěstovatel víry a mravokárce, bylo by to přesné - ve smyslu cesta oběti k bohu. Oběti vedené velmi intimním způsobem,,,,,,,,,,,

0 0
možnosti
JO

Vtipy by se vůbec neměly posuzovat v rasovém kontextu. Ani brát jako diskriminaci někoho. Vtipy se dělají i na konkrétní státy a národy, u nás hlavně Rusko a pak na Čechy samotné - ve většině vtipů z toho Češi vycházejí jako ti největší blb.i. Vtipy na učitele, policajty - hanobí snad ta povolání? A vtipy jsou zaměřené na muže, na ženy - je to snad hanobení na základě pohlaví?

Pro muslimy ty karikatury asi už byly za hranicí. Ale to je holt evropská kultura a vtipy na muslimy a jejich Mohameda se dělají taky už od pradávna.

A vůbec pro Vás muže;-)

"Když Bůh stvořila muže, v podstatě jen žertovala."

0 0
možnosti
II

S tím nesouhlasím. Jednak je vtip něco jiného než satira. A za druhé je celá řada vtipů opravdu nechutně zesměšňujících: např. většina vtipů o blondýnkách (ty jsou navíc založeny na nenávistném stereotypu), vtipy o Somálcích atd. 

Já osobně se od veškerých takových vtipů distancuji, nesměji se jim a dál je nešířím.

1 0
možnosti
PP

Problem je co vsechno se da za satiru schovat a s jakou motivaci. Respektuju pravo balancovat na hrane, respektuju pravo se citit urazeny, nerespektuju prekracovani hranice svobod.

A prijde mi zbytecne davat nekomu najevo aby se probral zpusobem, ktery nechape.

2 0
možnosti
Foto

Díky za zlatá slova. KONEČNĚ někdo. Poděkovat mohu jen rámci pravidel provozovatele, takže kromě mého díku ještě KARMA.

2 0
možnosti
  • Počet článků 119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2368x
Milující otec. Křesťansko-ateistický zenbuddhista. Překladatel na volné noze. Autor dvou knih.